Ez a webhely sütiket használ a felhasználói élmény növelése érdekében. A Google és a Facebook sütikkel elemzi a honlap forgalmát, és szabja személyre az érdeklődésének megfelelő reklámok megjelenítését („marketing süti”). Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához. Amennyiben mégsem szeretne a weboldalunkról sütiket fogadni, akkor a "Beállítások módosítása" gomb segítségével kikapcsolhatja a választott kategóriákat.

Szerviz

Áruházunk saját, kiválóan felszerelt szervizbázissal rendelkezik, ahol a garancia idő alatt és után meghibásodott, nálunk vásárolt termékek javítását vállaljuk.


TEL: +36-70-607-3997
             EMAIL: szerviz@kisautok.hu

Nyitvatartás:

Hétfő 9:00 - 17:00
Kedd 9:00 - 17:00
Szerda 9:00 - 17:00
Csütörtök 9:00 - 17:00
Péntek 9:00 - 17:00
Szombat -
Vasárnap -

 

Mi a teendője ha a nálunk vásárolt termék garancia időn belül meghibásodik?

1. Mindenképpen vegye fel telefonon a kapcsolatot kollégáinkkal, mert nagyon sok esetben a meghibásodásnak vélt probléma, valójában nem megfelelő installálásnak köszönhető (pl: párosítási hiba, akkumulátor töltöttségi hiba stb.), amit telefonon keresztül kollégánk iránymutatása alapján otthonában orvosolni tud!

2. Amennyiben a fentinél komolyabb a probléma kollégánk iránymutatása szerint, küldje vissza a terméket a vásárlást  igazoló dokumentummal és rövid hibaleírással együtt az alábbi címre:

2040 Budaörs, Sport u. 6 I. em. 223.

3. A termék beérkezése után felvesszük Önnel a kapcsolatot. Amennyiben a terméket rendeltetésszerűen használták és a termék ennek ellenére meghibásodott, a terméket javítjuk és térítésmentesen visszaküldjük Önnek.

4. Amennyiben a termék igazolhatóan nem rendeltetésszerű használat miatt sérült, de javítható, egyeztetjük Önnel a javítási költséget és javítás után postázzuk a terméket. Ebben az esetben az oda-vissza postázás költsége a vásárlót terheli.

 

 

szerviz syma x8c és alkatrészei  szerviz syma x8c