Ez a webhely sütiket használ a felhasználói élmény növelése érdekében. A Google és a Facebook sütikkel elemzi a honlap forgalmát, és szabja személyre a hirdetéseket. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához.
Termékek Menü
+36706073997, +3612000061
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szerviz

Szerviz

Áruházunk saját, kiválóan felszerelt szervizbázissal rendelkezik, ahol a garancia idő alatt meghibásodott, nálunk vásárolt termékek javítását vállaljuk.

TEL: +06-70-607-3997

 

  hajó szervizelésre szétszedve  hajó szerviz

szerviz syma x8c és alkatrészei  szerviz syma x8c

 

Nyitvatartás:

Hétfő 9:00 - 17:00
Kedd 9:00 - 17:00
Szerda 9:00 - 17:00
Csütörtök 9:00 - 17:00
Péntek 9:00 - 17:00
Szombat -
Vasárnap -

 

Mi a teendője ha a nálunk vásárolt termék garancia időn belül meghibásodik?

1. Mindenképpen vegye fel telefonon a kapcsolatot kollegáinkkal, mert nagyon sok esetben a meghibásodásnak vélt probléma, valójában nem megfelelő instalálásnak köszönhető (pl: pársítási hiba, akkumulátor töltöttségi hiba stb.), amit telefonon keresztül kollegánk iránymutatása alapján otthonában orvosolni tud!

2. Amenniyben a fentinél komolyabb a probléma kollégánk iránymutatása szerint, küldje vissza a terméket a vásárlást  igazoló dokumentummal és rövid hibaleírással együtt az alábbi címre:

2040 Budaörs, Sport u. 6 I.am.223.

3. A termék beérkezése után felvesszük Önnel a kapcsolatot. Amennyiben a terméket rendeltetésszerűen használták és a termék ennek ellenére meghibásodott, a terméket javítjuk és térítésmentesen visszaküldjük Önnek.

4. Amennyiben a termék igazolhatóan nem rendeltetésszerű használat miatt sérült, de javítható, egyeztetjük Önnel a javítási költséget és javítás után postázzuk a terméket. Ebben az esetben az oda-vissza postázás költsége a vásárlót terheli.