Szerviz

Tisztelt Vásárlók!


Szervízünk elsődleges feladata, hogy a garancia időn belül meghibásodott termékeket megjavítsuk, legyen az garanciális vagy nem garanciális eredetű, azaz felhasználó hibájából fakadó meghibásodás (pl. törés, ütközés, lejtés, stb).


Ebből fakadóan, a már lejárt garanciájú termékek javítását fontossági sorrendbe hátrébb soroljuk, illetve előfordulhat, hogy a szervízkapacitások túlterheltsége miatt időlegesen kénytelenek vagyunk felfüggeszteni. Vevőszolgálatunk további tájékoztatást tud nyújtani a garancia időn túli szervízelés aktuális lehetőségeiről. 
 

Nem garanciális termékek javítása esetén 2.000,-Ft bevizsgálási költséget számítunk fel termékenként. Ez az összeg akkor is felszámításra kerül, ha nem tudja igazolni garancia időn belüli vásárlását. Szervízünk rezsidíja egységesen 2,000Ft/óra.

Bevizsgálás után szervízünk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a szervízelés költségéről: alkatrész és szervíz munkaóra szükséglet. Amennyibena javíttatás mellett dönt, úgy a bevizsgálás költsége átfordul szervíz munkaórába (1 óra szervizelés). Amennyiben a szervizelés költségét nem fogadja el, úgy egyébb költség Önt nem terheli. A bevizsgálás díját nem áll módunkban elengedni, amennyiban a szervízelést - a költségek ismeretében - elutasította.


Szervízünkben csak a saját webáruházunkban/üzletünkben korábban vásárolt termékeket javítjuk. Kérjük máshol vásárolt termékkel kapcsolatban a másik forgalmazót/szervízt keressék.

Szervízünk zárt üzem, így látogatása nem lehetséges. A szervízelésre váró termékeket budaörsi ügyfélszolgálatunkon tudják leadni a budörsi nyitvatartási időhöz igazodva: H-P 9-17 óráig.


A fentiekből fakadóan azonnali szervizelésre nincs lehetőség, a termékeket szervízlap ellenében átvesszük és a törvényi határidők betartásával javítjuk!

Termék meghibásodásával/javításásval kapcsolatban, kérjük a webaruhaz@kisautok.hu e-mail címre írjanak. 
Alkatrész igényeket, - csak és kizárólag szervíznapokon tudunk kiszolgálni, amikor szervizes kollegánk dolgozik. Mindig érdemes felhívni központi telefonszámunkat és érdeklődni a szervizünk nyitvatartása felöl. Tel: 0670-607-3997

Szervizes e-mailünk jelenleg nem üzemel ezért NE írjanak, mert nem fogunk rá válaszolni. 

E-mailes alaktrész rendelés esetén a webaruházas e-mailre írjanak, ahol lényeges, hogy legyen feltüntetve a tárgyban: szerviz alaktrész rendelés, továbbá az e-mailben szerepeljen név és telefonszám, illetve pontos megnevezése az alaktrésznek, termék neve, cikkszámmal és kép, ezek hiányába nem tudunk segíteni. 

Javításokkal kapcsolatos kérdések esetén, írjon e-mailt a webaruhaz@kisautok.hu-ra 

Mi a teendője ha a nálunk vásárolt termék garancia időn belül meghibásodik?

1. Mindenképpen vegye fel telefonon a kapcsolatot kollégáinkkal, mert nagyon sok esetben a meghibásodásnak vélt probléma, valójában nem megfelelő üzembehelyezésnek köszönhető (pl: párosítási hiba, akkumulátor töltöttségi hiba stb.), amit telefonon keresztül kollégánk iránymutatása alapján otthonában orvosolni tud!

2. Amennyiben a fentinél komolyabb a probléma kollégánk iránymutatása szerint, küldje vissza a terméket a vásárlást  igazoló dokumentummal és rövid hibaleírással együtt az alábbi címre:

2040 Budaörs, Sport u. 6 I. em. 223.

3. A termék beérkezése után felvesszük Önnel a kapcsolatot. Amennyiben a terméket rendeltetésszerűen használták és a termék ennek ellenére meghibásodott, a terméket javítjuk és térítésmentesen visszaküldjük Önnek.

4. Amennyiben a termék igazolhatóan nem rendeltetésszerű használat miatt sérült, de javítható, egyeztetjük Önnel a javítási költséget és javítás után postázzuk a terméket. Ebben az esetben az oda-vissza postázás költsége a vásárlót terheli.

 

 

szerviz syma x8c és alkatrészei  szerviz syma x8c

Váci úti Tesco Hipermarketben található üzletünk.

+36 1 200 0061

Nyitvatartás:
H - Szo: 10:00-19:00
V: 10:00-18:00

Útvonalterv